Yolanda Fashion Modevakschool

27 december 2011

Hoe ziet de naaimachine er ook al weer uit?

Meestal schrijf ik niet zo over privé dingen, maar grappig is het wel dat sinds ik steeds meer les ga geven, ikzelf steeds minder tijd over heb om te naaien. Is het niet gewoon druk met workshops en lessen, dan werkt je gezin weer niet mee. Deze kerst had ik dan ook wilde plannen, ging een truitje zus maken,een vestje zo, een colbertje dat sinds september ligt afmaken, morgen Mega lingerie inkopen doen in amsterdam.... maar vervolgens ben ik alleen nog maar Florence Nightingale aan het spelen... was ik maar niet geboren op de dag van de verpleging.

Dus, ik ben dan ook hartstikke blij dat alle cursisten het leuk vinden om met hun 'kledingstuk' op de site willen staan. Zo dan nu ook van Inge. Zij heeft voor de kerst dit rokje voor haar dochter gemaakt.
Ze stuurde alvast de foto, maar ik hoop dat ze tijd heeft gehad om de zoom nog te maken...

gr. Yolanda


Geen opmerkingen: